Fame MMA w telewizji?! Rozpara: „Będziemy chcieli w ten sposób rozszerzyć nasze możliwości dotarcia do widza”

Ostatnimi czasy kilku zawodników KSW stoczyło swoje pojedynki na galach Fame MMA. Organizacje ewidentnie doszły do pozorumienia w pewnych kwestiach i ustaliły między sobą warunki, jeśli chodzi o funkcjonowanie na rynku. Ponadto na ostatniej gali Fame MMA obecny był współwłaściciel Konfrontacji Sztuk Walki – Maciej Kawulski.

Zobacz również: 10 razy kiedy Polacy zabrali zero w rekordzie rywalowi (+video)

W najnowsze odsłonie audycji „Jurasówka” w Newonce Radio gościł Krzysztof Rozpara. Juras spytał współwłaściciela freakowej organizacji czy mają wypracowany jakiś konkretny model współpracy z KSW. Szef Fame MMA w tym monencie nawiązał do głośnej ostatnio zmiany platformy transmisji przez Konfrontację Sztuk Walki i zdradził, że być może oni sami będą transmitowani w telewizji:

No właśnie tutaj się dużo pozmieniało, bo w tym tygodniu usłyszeliśmy newsy o zmianach w KSW, także tutaj dochodzi do sporego przetasowania w branży i na rynku. Ciężko mi w tym momencie określić jak to dalej będzie wyglądało, bo tutaj najbliższe tygodnie pokażą jak ten rynek się przebuduje i kto zajmie jaką pozycję. My na razie istniejemy tylko w Internecie. Nie transmitowaliśmy naszych wydarzeń przez telewizję. Być może do tego dojdzie wkrótce – nie wiem jeszcze. Ostatnia gala, przynajmniej ta część, która zawsze jest transmitowana na otwartych kanałach, była transmitowana przez telewizję Lubelską. Zobaczymy, w tej chwili rozmawiamy o możliwości transmisji czy to przez telewizje kablowe czy inne. Pracujemy nad tym. Przyszłość pokaże. Myślę, że kolejne wydarzenia już mogą być transmitowane szerzej niż tylko w Internecie.

Jako że Fame MMA świetnie radzi sobie ze sprzedażą biletów i PPV, „Juras” dopytał gościa, czy w ogóle potrzebują telewizji do promocji swojego produktu.

Nie narzekamy na brak promocji. Tutaj sobie świetnie radzimy. Transmisja przez telewizję stwarza dodatkowe możliwości. Określamy to, że obniża trochę próg wejścia, czyli łatwość dokonania zakupu, szczególnie dla trochę starszej grupy docelowej. Dzisiaj jeżeli nadajemy tylko w Internecie, no to wiadomo, dla młodego widza to jest proste. Wchodzę, kupuję, loguję się, uruchamiam, odtwarzam i wszystko fajnie. Natomiast możliwość dokonania zakupu poprzez pilota do telewizora, telewizję kablową, dwa kliknięcia i doliczenie tego do rachunku miesięcznego za kablówkę, no to to jest duże ułatwienie, szczególnie właśnie dla troszkę starszej grupy docelowej. Myślę, że w którymś momencie będziemy chcieli w ten sposób rozszerzyć nasze możliwości dotarcia do widza.

Całej audycji można odsłuchać POD TYM LINKIEM. (Cytowane wypowiedzi: 24:10 oraz 25:28)

Zobacz również: KSW wprowadza oficjalne rankingi – znamy przybliżony termin

Author: mmapunch

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *